• Call us: 1-800-123-4567
  • john@doe.com

Polacy uważają się za świetnych kochanków

Polacy ocenili siebie jako najlepszych kochanków w Europie, (7,6/10), dla porównania Włosi i Węgrzy dali sobie po (7,5/10), Anglicy (7,1/10), a Francuzi tylko (6,7/10). Polacy również najmniej przejmują się tym, jak ich ciało wygląda podczas seksu (8%), podczas, gdy dotyczy to co trzeciego Włocha. Badania przeprowadzone we Francji, Włoszech, Wielkiej Brytanii i na Węgrzech oraz w Polsce wykazały również, że, podobnie jak Francuzi i Włosi, uprawiamy seks zazwyczaj 8 razy w miesiącu i mamy średnio 7 orgazmów miesięcznie.

Z badań wynika, że zaczynamy późno i jesteśmy oporni na trendy panujące w Europie. Uprawiamy seks po raz pierwszy dopiero po skończeniu 18 roku życia, zaś w pozostałych krajach średnia wynosi 17 lat. Tylko co trzeci Polak przyznaje się do tego, że wysyłał swoje nagie zdjęcia przez komórkę, podczas gdy robi to 60% Francuzów. Raczej nie szukamy partnerów na Facebooku i nie uprawiamy cyebrseksu.

Powyższe dane pochodzą z badań przeprowadzonych przy okazji  wprowadzenia na rynek nowych prezerwatyw Unimil® SKYN™. Mają one zrewolucjonizować seks z prezerwtywą, zapewniając bardziej naturalne doznania, co potwierdzone zostało badaniami klinicznymi. Prezerwatywy Unimil® SKYN™ stworzone w unikalnej technologii Sensoprene™, z ledwie wyczuwalnego, nielateksowego materiału sprawią, że nareszcie poczujesz się tak, jakbyś nie miał nic na sobie.

Ankieta przeprowadzona na zlecenie Unimil® SKYN™ wykazała również, że:

  • Komunikacja w sypialni stanowi duży problem we wszystkich pięciu krajach. Podczas seksu 41% Polaków wyobraża sobie, co chcieliby, aby jego partner/partnerka zrobił/a w danej chwili. 3% Polaków podczas seksu zastanawia się natomiast nad tym, co w danej chwili leci w telewizji,
  • Kobiety z Wielkiej Brytanii są najbardziej wyzwolone seksualnie i mają średnio trzykrotnie więcej partnerów (12) od Polek (4), a dwukrotnie więcej od Francuzek (6),
  • 67% Polaków odpowiedziało, że używaliby prezerwatyw częściej, gdyby zapewniały bardziej naturalne doznania,
  • 22% Francuzów twierdzi, że używa więcej niż jednej prezerwatywy, aby zapewnić sobie lepszą ochronę, w porównaniu z 19% mężczyzn w Polsce,
  • 14% mężczyzn w Polsce chciałoby zobaczyć Małgorzatę Tusk nago, prawie połowa wolałaby podziwiać wdzięki Britney Spears. Wśród kobiet najbardziej pożądany okazał się być Christiano Ronaldo.

David Chaker, Dyrektor Marketingu EMEA w firmie Ansell, będącej właścicielem marki Unimil®, mówi: “W Rewolucji Unimil ® SKYN™ chodzi o żądanie lepszego seksu z prezerwatywą. My to rozumiemy. Prezerwatywy są swego rodzaju barierą. Psują nastrój. Jednak to wciąż jedna z najskuteczniejszych metod antykoncepcyjnych, ponadto chroni przed chorobami przenoszonymi drogą płciową. Prawie połowa mężczyzn i kobiet badanych w Europie pragnie prezerwatywy, która “dawałaby bardziej naturalne odczucia”, a tych właśnie dostarcza Unimil ® SKYN™. Materiał wykonany w technologii Sensoprene™, z którego wyprodukowane zostały prezerwatywy Unimil ® SKYN™, jest bezpieczną, bardziej przyjemną opcją dla obydwu płci.”

Dołącz do rewolucji Unimil ® SKYN™  na www.rewolucjaskyn.pl

Prezerwatywy Unimil ® SKYN™ dostępne są w sieciach Rossmann, Tesco, Carrefour, Auchan i Alma.

źródło: www.rewolucjaskyn.pl

Leave a reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Subscribe
Newsletter