• Call us: 1-800-123-4567
  • john@doe.com

Nowa kolekcja koszul męskich OSOVSKI już w salonach i w internecie

Wszyscy mężczyźni ceniący ponadczasowy styl i klasyczną elegancję już teraz mogą wybierać spośród nowej oferty koszul męskich OSOVSKI z kolekcji wiosna/lato 2013. Firma otworzyła także salon internetowy pod adresem www.osovski.pl

 W zakresie nowej oferty mężczyźni znajdą duży wybór koszul, wiele krawatów i spinek do mankietów. Wiosenne propozycje marki OSOVSKI to zarówno koszule oficjalne,
o jednolitym kolorze, jak i bardziej casualowe, na których znajdziemy ciekawe połączenia różnego rodzaju krat i kontrastowe wykończenia wnętrz mankietów czy stójek. Koszule męskie szyte są w dwóch rozmiarach 176-182 i 188-194 i w dwóch fasonach: NORMAL oraz SLIM. Kobiety zaś, szczególnie zainteresowane eleganckimi bluzkami, również będą mogły wybrać spośród kilku wzorów, przeznaczonych zarówno na spotkania biznesowe, jak i mniej oficjalne okazje.

Do szycia naszych koszul używamy wyłącznie tkanin renomowanych włoskich producentów – w bieżącej kolekcji są to Cotonificio Albini i Thomas Mason. Każda nasza koszula to wyraz dbałości o detal i znajomości męskich potrzeb. Chcemy, by nasze koszule podkreślały osobowość zgodnie hasłem: „Personality needs no jacket” – mówi Krzysztof Osowski, pomysłodawca marki. – Oferujemy także usługę Made to Measure, dzięki czemu jeszcze lepiej realizujemy indywidualne męskie oczekiwania dotyczące tej części ubioru – dodaje.

 Oficjalne ogłoszenie nowej kolekcji zbiega się w czasie z otworzeniem salonu internetowego, który stanowi także nową stronę www marki, dostępną dotychczas pod tym samym adresem: www.osovski.pl. Salon zawiera szeroki wybór asortymentu znajdującego się w salonach stacjonarnych, zlokalizowanych w Warszawie. Składają się nań przede wszystkim koszule męskie, lecz także akcesoria i w pewnej części bluzki damskie. Na terenie Warszawy i okolic jest także możliwość umówienia się na wykonanie koszuli szytej na miarę

Przejrzystość i funkcjonalność nowego salonu oddają zarówno klarowny podział kategorii produktowych, jak i wyrazista, acz elegancka czarno-biała kolorystyka. Sklep został zbudowany w oparciu o najlepsze praktyki w zakresie bezpieczeństwa transakcji.

 

 

Leave a reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Subscribe
Newsletter